sobota, 1 września 2007

Mała przerwa

Przerwa
Ostatni wpis na blogu pojawił się 14 sierpnia czyli około dwa tygodnie temu. Już spieszę się z wyjaśnieniami. Otóż zmieniłem miejsce zamieszania i aktualnie nie mam dostępu do internetu. Jeśli dobrze pójdzie to w pierwszym - drugim tygodniu września będę 'on-line' ;)

Kod
Skończyłem wersję 0.9 mojej pierwszej (ukończonej) gry czyli - Pong'a :D Do dopracowania jest sporo spraw (dlatego to nie 1.0), między innymi zmiana grafiki - obecna straszy swą prostotą oraz kilka mniejszych bugów w kodzie. Teraz piszę z komputera brata więc nie zuploaduję exe'ka ale w najbliższym czasie postaram się to nadrobić.

Szkoła
Wczoraj odbyło się spotkanie organizacyjne dla uczniów pierwszych klas "Prusa". Zostałem przydzielony do "D" (mat-fiz) i od trzeciego września zaczynam naukę.

Do zobaczenia!

Brak komentarzy: