piątek, 21 września 2007

Nowy projekt

Dobra to dziś w końcu coś napiszę bo daaaaawno nic tu nowego nie było.

No to napiszę w skrócie. Szkoła mi się podoba, klasa też jest ok. Z materiałem gonimy na łeb, na szyje ale da się (przynajmniej na razie) nadążyć. Jestem w klasie mat-fiz (1D) w Siedleckim "Prusie".

Pong definitywnie skończony - nie będę jednak umieszczał exe'ka bo gówniano ogólnie wyszedł. Po pierwszym projekcie czas na następny ale o tym bedzie następny akapit.

Jestem w trakcie pisania design doca nowej gierki - będzie to 2D Hack'n'slash w orientalnych klimatach. Na razie mogę zdradzić nazwę głównego bohatera (czyli nazwę gry) - Torishimi. Nie wiem czy oprócz mechaniki nie zmienie diametralnie konceptu - ten, który jest teraz nie bardzo mi pasuje (szlachetni wojownicy nie zapieprzaja z nunchaku młócić potworów) więc fabuła i świat to kwesia otwarta. Nie mniej jednak, kiedyś taką grę zrobię ;)

Do następnego razu :)

Brak komentarzy: