niedziela, 24 czerwca 2007

A jednak się udało :)

Operacja poprawianie projektu accomplished! Zajęło mi to ponad 3h a rozwiązanie mogłem napisać w 5 minut - najprostsze pomysły są najlepsze ale to już mój problem :) Udało mi się skończyć pisanie kodu 20 minut przed deadline'm czyli o 23.40... Wszystko spakowane i wysłane - czekam na opinię szefa. Jak będzie źle to mam jeszcze jedną koncepcję...

Chciałem napisać o ostatnim znalezisku - grze Dune 2. Można powiedzieć, że jest to ojciec Red Alert'a - pierwszej gry, w której się zakochałem :) Klasyczny RTS - rozgrywka toczy się między trzema nacjami, zbieramy coś a'la złoto, w grze jest to nazwane creditsami. Budujemy infrastrukturę, piechotę i maszyny bojowe po czym złomujemy wroga. Gra jest darmowa ale działa tylko pod DOS'em więc konieczne jest też ściągnięcie DOSbox'a.


Link do gry: KLIK
Oraz kilka screenów - grafika nie powala ale grywalność owszem

Gameplay


Mapa podbojów :)


Trzy frakcje



Aha, jakby ktoś chciał grać to po pierwszej misji musimy odpowiedzieć na pytanie - odpowiedź można znaleźć w manualu (do ściągnięcia na stronie).

2 komentarze:

Kurak pisze...

Co tam takiego poprawiałeś, jsli mozna wiedzieć? :)

GamerCpp pisze...

doslali mi kod - klasy okna itd i musialem w swoim kodzie uzywac lpd3dev i lpDD z innych plikow oraz troche funkcji zmienic ;]