wtorek, 12 czerwca 2007

Powrót :)

W końcu wracam, po około tygodniowej przerwie w pisaniu. Miałem na głowie pisanie projektu (o tym za chwilę), naukę do egzaminów (tak, mieliśmy jeszcze jedne, wewnątrzszkolne) i inne duperele.

Ku mojemu zdziwieniu udało mi się ukończyć projekt. Nie obyło się bez pomocy ale wysłałem 2h przed deadline'm :) Zrobiłem maszynę stanów, coś na styl wprowadzenia - jpeg z logo grupy i oczywiście menu (na białym tle, z 4 przyciskami... aktywny tylko jeden - koniec :D). Ogólnie sporo się nauczyłem, dlatego chciałbym tę wiedzę przekazać innym - może jeszcze dziś pojawi się na blogu artykuł o tym, jak skodzić maszynę stanów krok po kroku. Może komuś się przyda.

To coś co widać po lewej - tak, tak właśnie wygląda menu :D Ale ja mialem zrobić mechanike a nie wygląd, dlatego też nie ma żadnego tła. Dąbek (znajomy grafik :P) tylko buttony zrobił.

Brak komentarzy: