sobota, 23 czerwca 2007

Koniec roku szkolnego

Wczoraj oficjalnie zakończył się rok szkolny. Na owym zakończeni było troche nudnawo ale dotrwałem do odebrania świadectwa i książki (Syzyfowe prace -łaaaaaau). Czekałem na to 3 lata :) Papiery złożone (ILO im. Bolesława Prusa w Siedlcach). Można powiedzieć, że zaczęły się wakacje. Co to oznacza? Więcej czasu na kodzenie i odpoczynek :)

Nawiązując do kodzenia muszę połączyć jeszcze mój kodem ze szkieletem aplikacji - biorę się więc do pracy bo deadline już dziś ;). Jak skończe to w końcu reaktywuje mój projekt, którego nazwę i design doc zamieszcze jak skończe przynajmniej w połowie.

2 komentarze:

Kurak pisze...

Widzę, że nie jestem wyjątkiem w radości z ukończenia etapu edukacji zwanego "gimnazjum" ;)

GamerCpp pisze...

tja, ja od wrzesnie zaczynam edukacje w LO Prus w Siedlcach :D